toon de persoonlijkheid van je bedrijf en je merk!
Er zijn eindeloos veel voorbeelden van inspirerende merk-identiteiten. Elk merk heeft zijn eigen unieke persoonlijkheid die ieder op hun eigen manier uniek zijn.
Een voorbeeld: In de echte wereld breken mensen helaas beloftes met vrienden en familie, vaak niet met opzet. Al discussiërend, wel of niet met ruzie, kunnen we dat allemaal weer vrij snel rechttrekken. Helaas heeft een merk niet dezelfde flexibiliteit. Eenmaal het vertrouwen geschonden, kan dit nog jarenlang negatieve gevolgen hebben voor het merk zelf en vooral ook voor de verkopen. Het is dus van groot belang om dit constant in de gaten te houden, en direct bij te sturen waar nodig.
Dus door alleen een Corporate Identity te definiëren, wil nog niet zeggen dat het dan klaar is. Integendeel, dan begint het werk pas: Om je merk positief in de markt te zetten en te houden, moet je constant luisteren naar je publiek, zowel positief als negatief. En natuurlijk ingrijpen wanneer dit nodig is.
Heb jij nog vragen? Of wil je bespreken wat een goede corporate identity voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan vandaag nog contact op!
Wat klanten over mij zeggen
Laten we samenwerken!
Het kopiëren van content, om wat voor reden dan ook, is strafbaar. Mocht je een (deel van) een tekst willen gebruiken met referentie, neem dan gerust even contact op!