Ontwerp-zonder-titel-17-edit

Algemene
Voorwaarden

Algemene Voorwaarden

Algemene Voorwaarden

Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten en producten die worden aangeboden door Sunny Media. Door gebruik te maken van onze diensten en producten, gaat u akkoord met deze voorwaarden.

1. Definities

1.1. Opdrachtnemer: Sunny Media, de partij die de diensten en producten levert.
1.2. Opdrachtgever: De natuurlijke of rechtspersoon die gebruik maakt van de diensten en producten van de Opdrachtnemer.
1.3. Diensten: Alle door de Opdrachtnemer aangeboden fotografie- en marketingdiensten.
1.4. Overeenkomst: Iedere afspraak of overeenkomst tussen Opdrachtgever en Opdrachtnemer betreffende de levering van diensten en/of producten.

2. Offertes en Aanbiedingen

2.1. Alle offertes en aanbiedingen van de Opdrachtnemer zijn vrijblijvend, tenzij in de offerte een termijn voor aanvaarding is gesteld.
2.2. Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat de Opdrachtgever de offerte van de Opdrachtnemer schriftelijk of elektronisch accepteert.

3. Uitvoering van de Overeenkomst

3.1. De Opdrachtnemer zal de overeenkomst naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.
3.2. De Opdrachtgever draagt er zorg voor dat alle gegevens, waarvan de Opdrachtnemer aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de Opdrachtgever redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van de overeenkomst, tijdig aan de Opdrachtnemer worden verstrekt.

4. Wijziging van de Overeenkomst

4.1. Indien tijdens de uitvoering van de overeenkomst blijkt dat voor een behoorlijke uitvoering het noodzakelijk is om de te verrichten werkzaamheden te wijzigen of aan te vullen, zullen partijen tijdig en in onderling overleg de overeenkomst aanpassen.
4.2. Indien de wijziging van of aanvulling op de overeenkomst financiële en/of kwalitatieve consequenties zal hebben, zal de Opdrachtnemer de Opdrachtgever hierover van tevoren inlichten.

5. Betalingen

5.1. De tarieven voor de diensten zijn exclusief BTW en andere heffingen van overheidswege, tenzij anders aangegeven.
5.2. Betaling dient te geschieden binnen 14 dagen na factuurdatum, op een door de Opdrachtnemer aan te geven wijze en in de valuta waarin is gefactureerd, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.

6. Annuleringen

6.1. Annuleringen zijn tot vier weken voor aanvang van de diensten kosteloos.
6.2. Annulering tussen vier en twee weken voor aanvang van de diensten resulteert in een betaling van 40% van de overeengekomen deelnamekosten.
6.3. Annulering binnen twee weken voor aanvang van de diensten resulteert in volledige betaling van de overeengekomen deelnamekosten.

7. Intellectueel Eigendom

7.1. Tenzij anders overeengekomen, blijven alle door de Opdrachtnemer gemaakte en verstrekte creaties, zoals foto’s en ontwerpen, eigendom van de Opdrachtnemer.
7.2. De Opdrachtgever verkrijgt een gebruiksrecht voor de geleverde creaties, uitsluitend voor eigen gebruik en niet voor commerciële doeleinden, tenzij anders schriftelijk overeengekomen.

8. Aansprakelijkheid

8.1. De Opdrachtnemer is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de Opdrachtnemer is uitgegaan van door de Opdrachtgever verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens.
8.2. De aansprakelijkheid van de Opdrachtnemer is in ieder geval steeds beperkt tot het bedrag der uitkering van zijn verzekeraar in voorkomend geval.

9. Privacy en Gegevensbescherming

9.1. De Opdrachtnemer zal alle informatie die de Opdrachtgever verstrekt vertrouwelijk behandelen en deze niet aan derden verstrekken, tenzij dit noodzakelijk is voor de uitvoering van de overeenkomst of op grond van een wettelijke verplichting.
9.2. De Opdrachtnemer zal passende technische en organisatorische maatregelen nemen om persoonsgegevens te beschermen tegen verlies of enige vorm van onrechtmatige verwerking.

10. Toepasselijk Recht en Geschillen

10.1. Op alle rechtsbetrekkingen waarbij de Opdrachtnemer partij is, is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing.
10.2. Geschillen zullen in eerste instantie worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement waar de Opdrachtnemer is gevestigd.

11. Wijziging van de Algemene Voorwaarden

11.1. De Opdrachtnemer is gerechtigd deze algemene voorwaarden te wijzigen. Wijzigingen zullen schriftelijk of elektronisch aan de Opdrachtgever worden medegedeeld en treden in werking 30 dagen na deze mededeling.

Het kopiëren van content, om wat voor reden dan ook, is strafbaar. Mocht je een (deel van) een tekst willen gebruiken met referentie, neem dan gerust even contact op!